Photobucket

25 Kasım 2012 Pazar

Sadece fiziksel sağlık değil...
















Daha bu sabah Hafif Müzik'te Mehmet Tez'in "Bizim starlar kendine bakmıyor mu?" adlı yazısını okumuşken üstüne Ferdi Tayfur'un bu enteresan röportajını okuyunca "Sevgili Mehmet, sadece fiziksel sağlıklarını değil zihinsel sağlıklarını da korumuyorlar" diyip, "sağlam kafa sağlam vücutta bulunur" diye eklemek istedim...


Önce Mehmet Tez'in yazısını bir okuyun, sonra dilerseniz bana geri dönersiniz:

http://www.hafifmuzik.org/haber/bizim-starlar-kendine-bakmiyor-mu/

10 yıla yakındır bir çok yabancı grubun konserlerini düzenlemiş biri olarak diyebilirim ki, yabancı birçok müzisyen kendine çok iyi bakıyor. Bazı yabancı grupların kulisinde tüketilen alkolün birçok yerli müzisyenin bir gecede tek başına içtiği alkolden daha az veya neredeyse aynı seviyede olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim. 

Tabi bunda düzenli turnelere çıkıyor olmanın getirdiği bir disiplin olduğunu söyleyebiliriz. Zira, mp3 olayından sonra grupların en önemli gelir kaynağının konser olması yüzünden konserlere gösterilen ciddiyet arttı. Bu yüzden de birçok müzisyen artık kendisine çok iyi bakıyor. Bizde ise durum pek öyle değil. 

Geçelim bu mevzuyu, akşam akşam Hürriyet'te Ferdi Tayfur ile yapılan şu röportajı okudum:

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=22003420

Başlarda samimi bir şekilde başlayan röportaj bir süre sonra Ferdi Tayfur'un ikide bir "ben starım", "beni star yaptılar", "starlar öyle yapmaz" gibi enteresan açıklamaları ile dolarken, bir de "Şarkılarımda Metallica’nın sert etkisi var diyebilirim." açıklaması... e yuh yani!!!

Bizim sanatçılar sadece fiziksel sağlıklarını değil ruhsal sağlıklarını da korumuyorlar sanırım..

Orhan Gencebay'ın "Led Zeppelin benim hayranımmış" mevzusuna girmiyorum bile, büyük ihtimalle birileri işletti Orhan Gencebay'ı, o da medyatik olmak uğruna sıktı ulu orta diye yorumluyorum o mevzuyu.

İyi pazarlar....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder