Photobucket

21 Ekim 2011 Cuma

UGLY KID JOE Geri Dönüyor

11 Ekim 2011 - 17 Ekim 2011 arası Gemide filmindeki gibi götümde ayı bağırdı canımdan çok sevdiğim takipçilerim. 11 - 12 Ekim'de gerçekleşmesi gereken PAIN OF SALVATION Ankara - İstanbul konserleri grubun turne otobüsünün Bulgaristan'da bozulması ve bir türlü çalışamaması, grubun tur menajerinin beceriksizlikleri yüzünden iptal oldu ve grup 13 Ekim Perşembe gecesi bir telafi konseri verip Yunanistan'a geçti. Her işte bir hayır vardır denir ya, bu işte bir hayır vardı o da PAIN OF SALVATION'a sahnede efsane davulcu Mike Portnoy'un katılmasıydı.


PAIN OF SALVATION feat. Mike Portnoy - Ashes

15 Ekim gecesi HAIL! ile çalmak üzere gelen Mike Portnoy'u havaalanından almaya ben gittim, arabaya doğru giderken aynen şu konuşma gerçekleşti:

MP- bu gece istanbul'da güzel bir şey var mı?
- var, Pain Of Salvation konseri!
MP- şaka yapıyorsun?
- hayır, hem de oteline de yakın
MP- götürsene beni
- olur, zaten biz düzenliyoruz
MP- süper! ön grup var mı?
- var, Von Hertzen Brothers
MP- hadi be! abd'den gelirken yol boyunca onları dinledim! otele gider gitmez uyuyorum, sonra biri beni uyandırsın ve bu konsere götürsün.
- emredersin :D

Aynı gün 4 ayrı grupla (Pain Of Salvation, Von Hertzen Brothers, Mr.Big, Hail!) birden uğraşmak yordu. Hatta, Mr.Big'in tur menajeri ile toplantı yapmak zorunda olduğum için son zamanlarda en sevdiğim gruplardan biri olan Von Hertzen Brothers'ı izleyemedim, o da ayrı bir üzücü olaydı. İzleyen herkes grubun sahnede çok iyi olduğunu söyledi. Buna da ayrı sinirlendim :)


Bu badireleri atlattıktan sonra 15 Ekim gecesi ROCK OUT Festivalini gerçekleştirdik. 4X4, Yusuf Uğurer, Anathema, Hail! ve Mr.Big sahne aldılar. Yağmurlu bir gün olsa da güzel bir kalabalığa iyi bir organizasyon izlettiğimize inanıyorum.


ANATHEMA - Lost Control


HAIL! - Walk


MR.BIG - To Be With You / Colorado Bulldog / Smoke On The Water

Festivalin ertesi günü büyük bir tesadüf eseri bütün gruplar Pazar sabahın köründe memleketlerine döndüler. Biri hariç! HAIL! ile sahne alan bir dönemin bomba ve gırgır grubu UGLY KID JOE'nun solisti Whitfield Crane İstanbul'u sevdiği ve ABD'de Kasım'a kadar işi yok diye İstanbul'da kalmaya karar verdi. Kendisiyle bol bol güzel vakit geçiriyoruz. Turistik geziler, geyikler, dün gece gittiğimiz MANGA konseri gibi fantastik olaylar gerçekleştirirken arada müjdeyi de patlattı: UGLY KID JOE 15 yıllık bir aradan sonra yeniden ortamlara dönüyor! 6 şarkılık bir EP hazırlamışlar. İçinde You Make Me Sick, Devil's Paradise gibi güzel şarkıların bulunduğu (dinledik de konuşuyoruz) albümün adını söyledi, kimseye söylememem şartıyla, o yüzden burada paylaşamıyorum. Ama her zamanki gibi esprili bir albüm ismi hazırlamışlar. Hatta, albüm isminde rock tarihinin en önemli şarkılarından birine ve metal tarihinin en ünlü EP'lerinden birine yapılan birer gönderme mevcut. Bu kadar ipucu yeter. Geyiği keselim ve grubun ünlü grup FISHBONE ile birlikte kaydettiği yeni albümde yer alacak olan 6 şarkıdan birine kulağımızı verelim:


UGLY KID JOE - Love Ain't True

Ugly Kide Joe ile ilgili gelişmeleri yakında buradan takip edebilirsiniz. Whitfield'in HAIL! ile söylediği klasiği 22 Acacia Avenue ile sizlere veda ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder