Photobucket

2 Mayıs 2010 Pazar

Naftalinli Anket Olayı















Son anket sonuçlandı ancak baştan belirteyim, hayal kırıklığına uğradım, zira bir önceki ankette 134 katılım varken, bu anket 35 katılımda takıldı kaldı! Kaybolan 99 kişinin peşine düşeceğim. Ben de suçluyum biraz, Bursa, Edirne ziyaretleri (ulan şimdi farkettim Osmanlı İmparatorluğu'nun başkentlerini gezmişim!), iş güç falan derken Therapy?'nin Infernal Love albümü yazısı haricinde elle tutulur bir şey yazamadık şuraya. Yerli gruplar ve çıkış şarkıları ile ilgili yazdığım yazı sanırım pek çok kişinin hoşuna gitmedi ama gördüklerimi ve duyduklarımı da söylemekten çekinecek değilim.

Bu arada, yerli gruplar ile ilgili yazım sonrasında bir dostumla konuşurken çok şahane bir grup keşfettim.


SOFTA grubunu bu videosu ile tanıdım. UFO adlı bir single çıkarmışlar, 2 şarkılık. Hemen gidip aldım, ayrıca grubun gitaristi ile facebook üzerinden muhabbete girdim, başka 2 şarkı daha gönderdi, o şarkıları da beğendim. 29 mayıs'ta Peyote'de çalıyorlarmış, bir şekil yapıp gitmek lazım.

Bu arada Bilgehancığım, fark ettiysen yukarı bakıyor olmalarının sebebi UFO'yu bekliyor olmaları, yoksa öyle artistik bi durum yok :)

Neyse, sonuçlara bir bakalım hele hele!



RAMONES 7 oy (20%)


Burası benim mekanımsa bol bol karşılaşacağınız gruplardan biridir RAMONES, isterseniz 5 milyon oy verin ister 7, hiç fark etmez! RAMONES!!!

Geçen cuma doğumgünümdü, kutlayan herkese teşekkürler!



CHEAP TRICK 1 oy (2%)


Bu bir oyu veren kişi ola ki bekar bir bayansa kendisiyle tanışmak ve aile kurmak istiyorum!



BIJELO DUGME 2 oy (5%)


Bloguma iki adet göçmen, macir, boşnak, neyse işte ondan takılıyormuş demek ki. Yakında bu abilerle ilgili bir şeyler yazacağım.



CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL 4 oy (11%)


Bu adamları nasıl dinlemeye başladığımı anlatayım sizlere. Askerdeyken Nick Hornby'nin kitaplarını okumuştum. Türkçeye Düşerken olarak çevrilen A Long Way Down'ın karakterlerinden JJ bir muhabbet esnasında kendisinde çok özel bir hastalık olduğunu söyler, hastalığın adını sorduklarındaysa "CCR" der. Aslında öyle bir hastalık yoktur, Creedence Clearwater Revival'ın baş harflerinden kendisine hastalk uydurur. O kitabı okuyana kadar bu grubun sadece adını biliyordum, şimdi özellikle de Cosmo's Factory albümünü de zevkle dinliyorum. Oy veren 4 kişiden birinin Kemal olduğuna da eminim!



THE DOARS 7 oy (20)

Adnan Menderes'in "odunu bile mlletvekili seçtiririm" sözünü ispatlayan 7 arkadaşı tebrik etmek isterim. THE DOARS ne lan? Tamam, amacım THE DOORS yazmaktı da siz niye yanlış isme oy verdiniz? Acaba, APK diye parti kursam iktidara gelebilir miyim, bi düşünmek lazım.


Neyse, sizin The Doors'a oy verdiğinizi değerlendirdim ve bu güzel Take It Easy şarkısını paylaştım ama yukarıda dediğim gibi bu blogda Ramones ile bol bol karşılaşabilirsiniz!




ANTISILENCE 14 oy (40%)


Barış gel lan! 14 oy almışız, toplayalım grubu :)


Bookmark and Share

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder