Photobucket

4 Nisan 2010 Pazar

BALKONLU EV MI? GÖBEKSIZ ERKEK MI? (Anket sonuçları ve beraberinde getirdikleri)



ANKETE KATILIM: 25 Kişi
(Öyle özene bezene yazılar yazıyorum, sadece 24 kişi okuyormuş!) (1 oyu ben verdim de)























Balkonlu ev: 8 Kişi (32%)
(Blogumu takip eden bayanların 8'inin başı bağlı)















Göbeksiz erkek: 5 Kişi (20%)
(Blogumu takip eden sadece 5 adet bekar bayan var!)























Büyük yılanlar büyük kayaların altında saklanır: 12 Kişi (48%)
(Blogum askerlik şubesine dönmüş, 12 tane adam!)


Bu anket sonucu ortaya koydu ki, blogum çok okunmuyor. Okunsa da ya erkekler ya da başı bağlı hanımlar tarafından okunuyor. Halbuki, 35 yaşında bekar, atletik yapılı, sempatik ve çekici bir erkek olarak bu blogun genç, güzel ve en önemlisi BEKAR bayanlar tarafından okunacağını düşünmüştüm. Demek öyle değilmiş. Bende de suç var tabi, burda yazarsan Thomas Gabriel Warrior'u, Pailhead'i tabi ki hanımlar gelmez buraya.

Karar:

Bundan sonra burada Guns'n'Roses, Radiohead, Anathema, Placebo, Aerosmith, vs. kadın ruhuna hitap eden gruplar yazacağım. Başka çaresi yok!


Bookmark and Share

5 yorum:

  1. merak ediyordum anket sonucunu :)
    o beş bağğyandan biriside benim ehehheh:)

    YanıtlaSil
  2. diğer 4'ünü de öğrenip, birinizi seçeceğim :D

    YanıtlaSil
  3. ben oylamaya katılmayıp sadece blog'unu takip eden binlerce insandan sadece biriyim... :)

    YanıtlaSil
  4. ben hatırlamıyorum desem. gercekten ne oy verdigimi hatırlamıyorum.

    YanıtlaSil
  5. her halukarda seni seçeceklerim listesine koyuyorum :)

    YanıtlaSil